גנץ בסיור ביו"ש: "כל איום על אזרחי ישראל יענה בתגובה עוצמתית"

קובי פינקלר No Comments on גנץ בסיור ביו"ש: "כל איום על אזרחי ישראל יענה בתגובה עוצמתית"

שר הביטחון גנץ: "המדיניות שלנו ברורה: מי שרוצה לעבוד ולחיות בשכנות טובה– יקבל יד מושטת. ביד השנייה אנחנו נפגע בכל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל ולחולל טרור"

בני גנץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שלישי) סיור במרחב אוגדת איו"ש, יחד עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס.

במהלך הביקור סייר שר הביטחון לאורך התפר, קיים הערכת מצב ושיח מפקדים במהלכם שיבח שר הביטחון גנץ את פעילות הפיקוד במהלך מבצע ״שובר גלים״ והישגי המבצע עד כה.

שר הביטחון גנץ: "אני מסיים סיור עם הרמטכ"ל באוגדת איו"ש ותצפית על התקדמות המכשול והפעילות המבצעית לאורך התפר. המדיניות שלנו ברורה: מי שרוצה לעבוד ולחיות בשכנות טובה– יקבל יד מושטת.

צילום: אלעד מלכה

"ביד השנייה אנחנו נפגע בכל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל ולחולל טרור. צה"ל, שב"כ ומג"ב ימשיכו בפעילות המבצעית, עם כל הכלים ובכל הזירות. כל איום על אזרחי ישראל יענה בתגובה עוצמתית ואנו כמובן ניערך לכל תרחיש. מתוך אותה תפיסה בדיוק, אנחנו מתקדמים גם בעבודות על מכשול התפר ומתאימים את תפיסת ההפעלה כל הזמן, בכדי להגן על העורף האזרחי וגם להרחיב את המעגלים הכלכליים בנינו ובין הפלסטינים מתוך אינטרס משותף של שגשוג ויציבות".

,

אריאל חרמוני, משרד הביטחון



0 תגובות